VEELGESTELDE VRAGEN

DOWNLOADEN

Waar kan ik de app downloaden?

Je kan de app vinden op dunkindonuts.nl/app en vervolgens downloaden in de Google Play Store en de Apple Appstore.

Ik vind de app niet in de appstore – wat moet ik doen?

De app heet Dunkin’ NL en is alleen te downloaden in de Nederlandse Appstore. Zorg er dus voor dat je in de Nederlandse Appstore zit. Mocht je itunes account dus niet op nederland staan dan staat hier uitgelegd hoe je je regio kan aanpassen: https://support.apple.com/nl-nl/HT201389

REGISTRATIE

Ik heb een buitenlands telefoonnummer – kan ik dan geen profiel aanmaken?

Helaas is het nog niet mogelijk om een profiel aan te maken met een buitenlands mobiele nummer. We gaan ooit wel andere nummers mogelijk maken, maar hier kunnen we nog geen datum voor geven.

Ik heb geen sms ontvangen met een verificatie code, wat moet ik doen?

We raden eerst om het altijd nog een keertje te proberen. Mocht je zeker weten dat er geen sms binnenkomt (wacht even 10 seconden), dan kan je een mailtje sturen naar support@dunkindonuts.nl met je mobiele nummer, voornaam en achternaam. Ons team helpt je dan zo snel mogelijk verder.

SPAREN

Ik heb wel betaald en mijn app laten scannen maar ik heb geen punten ontvangen. Wat moet ik doen?

Ai! Dit is vreemd. Als je de bon nog hebt dan kunnen we je helpen. Onderaan de bon staat een ‘wtrx code’. Stuur deze via een email samen met je mobiele nummer naar support@dunkindonuts.nl. Je ontvangt een bericht in de app zodra je punten zijn bijgeschreven!

VERZILVEREN

Ik heb betaald en merkte later dat ik niet de korting heb gekregen die ik had verwacht. Wat kunnen jullie voor me doen?

Ai! Dit is vreemd. Als je de bon nog hebt dan kunnen we je helpen. Onderaan de bon staat een ‘wtrx code’. Stuur deze via een email samen met je mobiele nummer en de korting die je had verwacht naar support@dunkindonuts.nl. We onderzoeken het en komen zo spoedig mogelijk bij je terug.

Menu